desember 08, 2005

Hurra for Hjorthefar!

PMS var egentlig klar for både tegne- og Gullblogg-ferie, men gjør et lite unntak som en følge av dagens særdeles gledelige kåring:

I anledning den dobbelte Hjorthe-seieren i åpen klasse løp lotten ned til bloggerbyen
for å få et glimt av nestoren innen norsk blogging:

hjorthebloggenslottet

Bloggerfolket feiret med begeistrede utrop, men nestoren smilte bare lurt, blunket og kom med en mystisk kommentar:

mensaltstengenefårderealdri

En representant fra den oppvoksende generasjon ville forøvrig også være med på kalaset:

prisessefeminist

Mens en sexy babe mente Hjorthen var det nye mannsidealet:

hvorfor

lotten oppgir herved alle forsøk på å overvinne sin avhengighet av Hjorthebloggen.
Må de nattlige drømmene mine fortsette å straffe meg hardt.
Og Flopsy skåne hele bloggerbyen for kjevla.

Hurra for Hjorthefar!

Etiketter:

1 Comments:

At august 05, 2006, Blogger lotten said...

Kommentarene til denne posten har dessverre blitt slettet som en følge av tekniske problemer. Nedenfor følger likevel kommentarene som jeg har kopiert fra min noe utilfredsstillende back up-løsning:

Fjordman said...
Hjorthen er en morsom mann, men at ALLE menn skal være som ham ville vel vært litt kjedelig?
desember 08, 2005

lotten said...
Den sexy baben får snakke for seg selv:)
lotten liker mangfold.
Men da Hjorthen utbryter "Jeg liker tøffe, tøffe, tøffe damer" og feks. skriver at "det er større forskjeller innad hvert kjønn enn mellom kjønnene" og "enhver kvinne må utforme sin egen kvinnerolle" så banker jo lottens hjerte ekstra varmt!
desember 08, 2005

Trond said...
Hmm drømmekvinnen måtte være en kombinasjon mellom lotten og Hjorten.
desember 08, 2005

lotten said...
:D HAHA!!!
*Meget høy latter som vekker naboene*
Men det er kanskje like greit at Hjorthen og lotten ikke kommer til å lage en datter sammen!:D
*ler fortsatt*
Du Trond, du Trond..
desember 09, 2005

Trond said...
Alltid gøy når jeg kan more mennesker. Foresten lotten jeg har lært meg noe fullstendig nytt siden sist. Har du noen gang hørt om de utvidete toretsyndrommet??
Beklager min deyleksi.
desember 09, 2005

lotten said...
Utvidet tourettes syndrom? Nei, hva er det?

Hm, dysleksi er dysleksi og ingenting å beklage!
desember 09, 2005

Morten Drægni said...
Hahaha... tegningene dine blir bare bedre og bedre :D
desember 09, 2005

lotten said...
Gjør de? Takk!:)

Hm, lotten har fått tegnedilla.. Aiai, where is my blog going?
desember 09, 2005

Drusilla said...
Tegningene dine ville gjort seg så bra på papir. Som kort eller bilder. Lag noen satiriske av mor, far og co, få dem printa ut også har du julegaver til hele slekta!
desember 09, 2005

lotten said...
O`hjelp, primitive og satiriske tegninger av familien-lotten! Haha!
Hva slags forslag er dette Dru?! Min bror den pokerspillende Økonomen, Faderen, min mor...og kong Pus.
"Øy, familen-jeg har ikke fått meg noen jobb ennå, men det ga meg heldigvis tid til å tegne noen vakre julegaver isteden..."

Nei, de må lide nok med en sur lott hver eneste julekveld;)
desember 09, 2005

Arne said...
Tegningene er helt geniale, og de gir bloggen din et eget særpreg. Hjorthens borg var nydelig, du hadde som sagt vunnet tegnegullbloggen.
desember 09, 2005

lotten said...
Så generøs du er!
Tusen tusen takk, søte Arne:)
lotten krysser fingrene for at du vinner din Fleur!
desember 09, 2005

Trond said...
udvidet toret syndrom = Trond sier ikke noe grisete, men alle i hans omgangkrets begynner å diskutere et eller annet kinky. Jeg får skylden får de påstår at mittt nærvær for dem alle til å gjøre akkurat dette. Altså utvidet toret.
desember 09, 2005

lotten said...
Hm, dette ble litt for mystisk for lotten.
Prøver du å skryte på deg at du er en liten gris, nå?!
desember 09, 2005

Comment Deleted
This post has been removed by the blog administrator.
desember 09, 2005

lotten said...
Thats nice. Really nice.
Du frekke faen.
Pøh, er sikker på at du sitter og griner over de fine tegningene mine.
Haha, jeg sletter deg!
desember 09, 2005

Trond said...
neida jeg er da ikke en gris. Tja hvordan skal jeg forsvare dette egentlig?? Puhh
desember 10, 2005

lotten said...
Hehe, eneste grisen her tror jeg er den frekke Hjortheslasken som jeg slettet istad!!:D
Må nok skrive en nidvise om han snart.
Han ble jo helt ufordragelig etter at jeg tegnet en krone på hodet hans.
Hæh hæh! Høh høh!

Hm, på tide at lotten kommer seg i seng..
desember 10, 2005

Trond said...
jaså Hjorten er grisete i munnen. Det kvalifiseres til et dikt. Blir presentert i kulturbloggen min i natt eller imorgen
desember 10, 2005

lotten said...
Haha, her feirer vi Hjorthens seier i åpen klasse som best vi kan!;)
desember 10, 2005

Mina said...
Lenge leve Paint!
desember 11, 2005

lotten said...
Paint er litt for gøy har jeg funnet ut.
Klaske, skrible, kåle!;)
Plutselig husker jeg hvorfor det var så stas å tegne..
desember 12, 2005

 

Legg inn en kommentar

<< Home

060221_211223.jpg bilde 060221_211223.jpg par 060221_211223.jpg CCm 060221_211223.jpg