desember 02, 2005

Stygge politiske gullbloggen

Siden lotten fortsatt har en betydelig hangover etter torsdagsnattens altfor glupske vinslurping med jentene, har jeg benyttet fredagsnatten til å tegne vakre tegninger mens jeg nynnet på Onkel Sofie sangen:

Å huff a meg..
gullbloggsinne1

..og huff a meg..
gullbloggsinne2

..jeg er så sint..
bloggsinne3

så fy..


for alt er bare tøys og tull i Norwegian bloggerby.
Hvis Dagbladet heller nominerte menn
så ville alt bli bra.
Men Dagbladet er en møkkagjeng
tralalalala!

Etiketter:

1 Comments:

At oktober 23, 2006, Blogger lotten said...

Kommentarene til denne posten har dessverre blitt slettet som en følge av tekniske problemer. Nedenfor følger likevel kommentarene som jeg har kopiert fra min noe utilfredsstillende back up-løsning:

Fjordman said...
Dette var så usammenhengende at det passer en bakfull Fjordman ganske bra. Lotten tar ikke denne Gullbloggen-greia litt for seriøst, gjør hun vel?
desember 03, 2005

androida said...
Marge Simpson sa det så bra da hun ble nominert i en bakekonkuranse: «Yes! Someone somewhere thinks I'm better then someone else!»
:)
desember 03, 2005

lotten said...
Fjordman: Det er vel ikke lotten som tar Gullbloggen så seriøst.. Ikke er tegningene usammenhengende heller-nå har du drukket mer enn den bakfulle og tegnende lotten!

Androida: Hihi! Men det er best for den juryen at det er du som stikker av med de 10 000 kronene!:)
desember 03, 2005

Skorpio said...
...

(Det var en usannsynlig utfyllende kommentar, som beskrev alt jeg tenkte da jeg så innlegget. Kanskje det var pga lottens imponerende tegneferdigheter, ikke vet jeg.)
desember 03, 2005

Hjorthen said...
Lotten er en syk Syk SYK Lottemor!
desember 03, 2005

androida said...
Jeg stikker nok ikke av med titusen da jeg ikke er nominert, men jeg kan jo stemme og håpe den jeg liker best vinner.
desember 03, 2005

lotten said...
Skorpio: Hehe, det er ikke så lett å tegne uten blyant, men jeg ser at du klarer det!;)

Hjorthen: Men iallefall en Lottemor:)

Nei, det var virkelig ikke noen korslige tegninger.
På tide å tegne en himmel full av stjerner snart.

Androida: Jeg synes ikke det har kommet helt klart frem hvorvidt juryen velger sin egen vinner uavhengig av de folke-nominerte eller ikke.
Siden de har ignorert de såkalte dagbok-bloggene håper jeg at din stikker av med de 10 000 kronene.
Hvis det er som du sier at de velger selveste Gullbloggen blant de nominerte satser jeg på at Hjorthefar vinner:)
desember 03, 2005

Røverdatter said...
Eh...Jeg har ikke fulgt med i timen. Hvem skal vi være sinte på? Dagbladet? Selve Gullbloggen? De nominerte? Juryen? De som stemmer? -Og hvorfor?

Jeg har sett at det foregår diskusjoner rundt dette temaet i ulike blogger/dagbøker (Hvorfor må man skille på de? Er ikke blogg en nettdagbog? Eller en nett-logg? Går ikke det ut på ett?), men jeg har altså ikke skjønt hvem vi skal være sinte på, og hvorfor... Som sagt: Jeg har ikke fulgt med i timen...
desember 03, 2005

Hjorthen said...
Lotten er naturligvis sint på alle sammen...
desember 03, 2005

lotten said...
Røverdatter: Det er jo veldig kjedelig å måtte forklare sine egne elegante tegninger, men hvis du leser responsen hos Dagbladet da det viste seg at VamPus og Dru var nominert, deretter leser kommentarene hos VamPus like etter nominasjonen og ellers rundt omkring vil du se at det var mange frustrerte Onkel Sofier som syntes det var ille at juryen (som de kaller Dagbladet )hadde nominert disse til politisk blogg kategorien.
Så det er altså ikke lotten som er sint.lotten er bare ondskapsfull og bakfull.
Ok, ikke noe mere tegneforklaringer fra meg! Jeg er trossalt ikke en barnehagetante;)

Hjorthen: Hehe, vel vel.
Jeg synes vel hele Gullbloggen er et destruktivt påfunn, men jeg heier selvsagt på VamPus, Dru, Kristin og gamme`rn. Også hadde jeg håpet at de hadde en fin overraskelse til Ida.
desember 03, 2005

Røverdatter said...
Ok, jeg har jo lest noe av det, så kanskje "problemet" ligger i at jeg ikke har engasjert meg så veldig i debatten. Men hey!, jeg kan være sint jeg og! ;-) Eller kanskje jeg skal være tante Bastian og si: "Jeg syns alle i bloggerbyen skal få overraskelse, jeg".... uh! ;)
desember 03, 2005

lotten said...
Du må gjerne være politimester Bastian, men gå heller og ta deg noen øl!:)
Kanskje du begynner å tegne uforståelige tegninger etterpå.

Også var det altså ingen som var sinte her...
desember 03, 2005

Hjorthen said...
Jeg var nå litt sint da, men det kom vel ikke så tydelig fram?
desember 04, 2005

lotten said...
En sinna mann som ikke kunne skjønne hva han gjorde i åpen klasse siden han hadde saltstang og alt!
Det er den utlevde feminismen vet, du. Kan ikke bli annet enn åpen klasse, da. Hæh hæh, høh høh!
desember 04, 2005

Trond said...
Dritt opp i gullbloggen. Så lenge det ikke er en buffyside nominert der så dritter jeg opp i det hele. Men ti tusen kroner hadde jo selvfølgelig hjulpet godt.
Lotten god nyhet: Snart kommer en helaftens kinofilm emd Angel. Aiai eleler mye spiuke. hmmmmmmmm opps jeg begfynner ensten å tvile på min egen legning.
desember 05, 2005

lotten said...
Jeg vil ha Spike-film! Jeg vil ha Spike-film!! Også skal Drusilla være med! Yeah! Yeah! Yeah!
Men Angel den dvaske, han kan nøye seg med spin off-serien sin.
desember 05, 2005

androida said...
Å Spike, jeg satt akkurat og så på Spike, Buffy. episode 17 sesong syv. Hvorfor er det ikke en spin off serie med spike? Er det noen som egentlig finner Angel sjarmerende..? Lide lide lide liksom!
desember 05, 2005

lotten said...
Ah, elsker den episoden!:)
Gikk faktisk og nynna på den gamle engelske visen da jeg ordnet meg kvelds/natt-mat istad...
(Haha, synger du Buffy spurte sambo. Tja, kanskje jeg kunne tenkt meg et lite nattbesøk av en snasen vamp;))
Snufs ja, jeg vil også ha spin off
serie med Spike!! Og med Dru!!
Isteden får man altså den oppblåsbare Angel..usj!
desember 05, 2005

Drusilla said...
Altså, ja. Spike, ingen over, ingen ved siden. MEN, det skal sies at Angel ikke var å forakte på slutten av 1800-tallet, da han var ond, hadde litt lengre hår og snakket med den feike irske aksenten. Da kunne også han slenge damene veggimellom. (sa feministen...) Derfor ikke så rart at VampyrDrusilla forsynte seg grovt av både Spike og Angel.
desember 05, 2005

Trond said...
Ja men har du hørt musikksmaken til til angel, den ville ha satt Rune Rudberg i skammekroken.
Spike derimot whisky og sex pistols.
desember 05, 2005

androida said...
Men hvor blir det av Spike filmen, noen som har hørt om den? Det bør bli mer enn prat...
http://www.darkworlds.com/ls/zone_4673.html
desember 06, 2005

lotten said...
Ja, kan ikke noen oppklare dette!
Blir det en film eller?
Jeg har liksom Androida bare sett sånne "blabla-kanskje vi skal lage en Spike-film blabla"-kommentarer.

Det er tydeligvis mange bra folk i by`n som venter og venter;)
desember 06, 2005

 

Legg inn en kommentar

<< Home

060221_211223.jpg bilde 060221_211223.jpg par 060221_211223.jpg CCm 060221_211223.jpg