januar 11, 2006

Kommentar til nye PMS-gjester fra NTNU

lotten skulle likt og visst hvorfor NTNU-studentene i Trondheim er så voldsomt interessert i den gamle og utdebatterte PMS-posten "Male blogging-helt på jordet?" i dag.

Finner dere det dere leter etter?

Et bedtydelig antall NTNU IP-adresser samme dag på samme arkiverte post var litt vel suspekt, selv her hos PMS.
Men det er da beklagelig at dere ikke har klart å finne frem til den påfølgende posten Ulevd og levd feminisme? hvor blant annet denne damen:

feministenrommet

dukker opp og avklarer all forvirring rundt lottens forfyllede begrepsbruk.

Forøvrig håper PMS at de som fortsatte videre til "Den Nakne Mannskroppen" ikke ble skuffet.

I just looooooove my Statcounter...

11 Comments:

At januar 11, 2006, Anonymous Anonym said...

Hehe, jeg sitter på ntnu, men har ikke vært innom den posten. Jeg kan holde litt utkikk, og se om jeg ser noe mistenkelig :D

 
At januar 11, 2006, Anonymous Anonym said...

Kjære lotten. Skjønner at du lurer, kan bare i denne omgang si at alt har en forklaring..
Og forøvrig har du min fulle støtte.

 
At januar 11, 2006, Blogger lotten said...

Haha, glimrende!! Du er herved utnevnt til PMS-agent:D
Hvis dette fortsetter må lotten også ansette noen til å overvåke statcounteren hennes og rapportere om tvilsomme besøk med sekteriske trekk!;)

Anonym: Jøss, trenger jeg støtte?!
Aiai, mine nysgjerrige ben verker i kroppen!
Fortell!

 
At januar 11, 2006, Anonymous Anonym said...

neida, du trenger ikke støtte - prøvde bare å si at jeg synes du står veldig støtt altså.

Saken er at det er jeg som har sendt ut lenken til male blogging -saken, mente egentlig å sende en lenke til førstesiden din..Jeg er en av dem som har funnet deg i tidsrommet etter HENNE's siste utgivelse, så vet jeg ikke helt om jeg tør å stå frem. Det blir litt mye for meg: ny på bloggen, sender obskur lenke - og leser HENNE

 
At januar 11, 2006, Blogger lotten said...

Haha, jeg ler meg halvt i hjel!:D
Og jeg vet jammen ikke hva som er verst av å lese Henne og denne bloggen!;)
Men tusen takk for den obskure lenken, da!
Og velkommen til PMS:)

 
At januar 11, 2006, Anonymous Anonym said...

Hei lotten,
jeg vil vite hvem som leser min blogg også! Hadde en tracker på mine gamle hjemmesider og oppdaget til min forskrekkelse at Kongsberg våpenfabrikk var jevnlig på besøk....

Hva slags tracker bruker du på bloggen?

Vennlig hilsen Marion, som for en gangs skyld har kjøpt Henne, og som tok mellomfag IP på NTNU :)

 
At januar 11, 2006, Blogger Softtag said...

Hei lotten. Flørter de med deg også? Softtag har skikkelig draget på vestkantsfruer. De flørter stadig vekk. Det kan du lese om på bloggen min.

Softtag

 
At januar 11, 2006, Blogger lotten said...

Flir!
Jeg bruker Statcounter.
Men Marion, den er skremmende vanedannende!
Og åpenbart forvirrende da en gammel post plutselig utmerker seg med mange treff fra samme institusjon;)

Softtag: Øh, er det noen som flørter med meg?
Marion eller Julie?:D Hehe!
Jeg har allerede lest den morsomme posten din, og er ikke overrasket.
Du er jo en darling!
Høh høh, nå flørter jeg med Softtag!;)

 
At januar 12, 2006, Anonymous Anonym said...

Og ikke alle med ntnu-adresse er studenter... Ble veldig fornøyd med den nakne mannskroppen, men ikks så fornøyd da jeg forsøkte å gå inn på kropp, kjønn og seksualitet, der kom intet opp. Fortsett fram som du stevner, lotten, tror Toril Moi ville vært stolt av deg :)

 
At januar 12, 2006, Blogger lotten said...

Takk for oppmuntrende tilbakemelding:)
Men gulp, hvis Toril Moi hadde bifalt PMS ville det nok gått litt rundt for meg! Hun er mitt feministiske forbilde, det er så befriende og klargjørende å lese hennes feministiske analyser og hennes tolkning av Beauvoirs teorier.
Ah, en fantastisk og inspirerende kvinne!

Kategoriene virker dessverre ikke slik som de skal. Det ligger flere kropp, kjønn og seksualitet-poster i arkivet, men jeg vet ikke hvorfor de ikke dukker opp i kategori-søket.
Siden Blogger ikke har et innebygd kategori-system har jeg eksperimentert med en nødløsning gjennom netcf2.
Men denne er mildt sagt ikke perfekt. Forhåpentligvis finner jeg en annen løsning.

 
At januar 12, 2006, Blogger lotten said...

Tja, man får trossalt ikke så mye informasjon gjennom de IP-adressene. Dessuten ser man jo stort sett bare på besøkstallene. Det er jo bare i snåle tilfeller hvor feks. en gammel post fra arkivet plutselig har fått unormalt mange treff at man klikker seg videre inn og ser litt nærmere på adressene. Øh, det var iallefall det jeg gjorde. Og da ble jeg jo forundret over at alle sammen holdt hus på NTNU, og at jeg ikke hadde noen link som de kom fra.

Kremt, og hvis man har en guffen besøkende som skriver kvalme kommentarer kan det jo hende man merker seg den adressen også;)

Hehe, nei da. Jeg har aldri ment at det er noen skam å lese Henne.
Men det er morsomt å herje litt med profilen til bladet:)
Hvis man derimot bare leser Henne er det vel grunn til å rope varsko varsko?!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

060221_211223.jpg bilde 060221_211223.jpg par 060221_211223.jpg CCm 060221_211223.jpg