november 10, 2006

Pausemusikk (7.2)



Kate Bush- James and The Cold Gun (live 1979)

Etiketter:

3 Comments:

At november 10, 2006, Blogger EarlGrey said...

You just made my day..no, you just made my whole weekend ;o)

You know why..

Du er rett og slett en knupp Lotten!

 
At november 10, 2006, Blogger Undre said...

Å, endelig var kommentarfeltet oppe og gikk igjen!!!

:-D

Og da passer jeg på å sende deg en takk, Lotten, for at du postet Cat Power med "The Greatest" for noen måneder siden. Uten den videoen hadde jeg nok aldri oppdaget Cat Power. Jeg digger den siste skiva til Cat Power stort! STORT!

 
At november 10, 2006, Blogger lotten said...

Oioi, her skjedde det en glipp, og jeg rakk ikke stenge kommentarfeltet før dere lynet innom! Men takk for fine kommentarer likevel:)

EarlGrey: Litt av en video det der;)
PS: Da jeg begynte å blogge lenket jeg til fem blogger: Dagens Onde Kvinner, Filter, VamPus, Hjorthen og deg.
Det var mine favorittblogger, og det jeg syntes var de sterkeste bloggene i bloggerby. Jeg tror ikke jeg bommet så veldig den gangen, og jeg har lest deg siden.
Nå forstår jeg at du velger å dedikere deg til andre skriveprosjekt, og jeg håper å få lese ordene dine et annet sted i fremtiden. Lykke til!

Og takk selv, knupp er virkelig finfint:)

Undre: Nå skynder jeg meg å stenge kommentarfeltet før jeg havner på bloggekjøret igjen!;)
Men veldig hyggelig å lese at du også har blitt glad i Cat Power. Hun er flott:)
Jeg er bloggkommentator og musikkelsker Julie stor takk skyldig for at hun tipset meg om CatPower i en bloggtråd en gang for lenge siden.

 

<< Home

060221_211223.jpg bilde 060221_211223.jpg par 060221_211223.jpg CCm 060221_211223.jpg