november 12, 2007

Charlotte Oxviken hjemsøker PMS

Den oppmerksomme leser har muligens registrert at gjenferdet til Charlotte Oxviken har hjemsøkt PMS de siste månedene. Mens undertegnede har vært altfor travelt opptatt på annet hold, har den frekke jentungen danset freidig gjennom bloggveggene.
Forleden natt kom jeg hjem til et gammelt skrivebord med tømte skuffer, og da jeg la meg for å sove kjente jeg den sterke lukten av Red Door blåse gjennom værelset.
En tidlig morgen våknet jeg til lyden av Guns N`Roses, og da jeg åpnet øynene så jeg rett inn i noen gamle ord jeg egentlig ikke ville vedkjenne meg.
Det skal sies at jeg vurderer å kontakte TV Norge og Åndenes makt i håp om at et synsk vidunder skal drive Charlotte Oxviken ut av PMS sine bloggvegger for godt.
Men siden jeg knapt har tid til å elske, drikke, skravle, leve- er det definitivt ikke nok tid til å tegne sleske PMS-tegninger.
Dermed ser det ut til at Charlotte Oxvikens gjenferd får fortsette å blunke til 90-tallet og krafse i 00-tallet bak undertegnedes rygg.
Enn så lenge.
Så får vi heller håpe at smukkere tider skal komme.

060221_211223.jpg bilde 060221_211223.jpg par 060221_211223.jpg CCm 060221_211223.jpg